Že instalatéři udržují v pohotovosti nonstop havarijní servis, není nic neznámého. Je to služba velmi důležitá nejen pro jednotlivce, ale i pro celou společnost. Jistě si dokážete představit, jaký chaos a panika by nastaly, kdyby byla zanesená kanalizace a výkaly se běžně vyplavovaly do ulic, a jaké by to bylo, kdybychom měli neustále v kuchyni pod dřezem kbelík s vodou, a v koupelně by protékala voda skrze ventil u pračky. Instalatéři mají na starosti i plynové spotřebiče a topení, a závady tohoto typu by byly ještě horší. Bez instalatérů by zkrátka brzy zkolaboval běžný život v celé republice (a nejen tam). Proto má své opodstatnění nejen havarijní servis, ale také na naší straně na něj uložený kontaktní telefon.
Mobilní telefon a počítač
Ukládání kontaktů na instalatérskou firmu, která zajišťuje havarijní servis, je v současné době u mnohých z nás zvykem skrze elektronická média. Je to celkem logické, protože mobil má dnes téměř každý, a i kdyby to nebyl chytrý telefon s dotykovým displejem a operačním systémem, i na tlačítkovém telefonu si uložíte číslo na instalatérskou firmu a v případě jakéhokoli problému jim odtud prostě zavoláte.
My bychom vám rádi ale naznačili, že je moudřejší mít telefon na havarijní servis uložený i v papírovém záznamníku.
Papírový záznamník
Jakmile nastane havarijní situace, např. uniká někde plyn, netopí plynový kotel, prasklo vám v zimě topení, odtéká voda do zdiva nebo máte ucpaný záchod, je třeba rychle jednat. A když vám vypoví službu telefon pro technickou závadu, kontakt na instalatéry musíte hledat někde, kde je přístup na Internet, např. v knihovně, v Infocentru nebo u sousedů, tím se budete zdržovat a ubíhají vám cenné minuty.
Papírový záznamník je vždy jistota. I kdyby se vám papír rozmáčel, zápis propiskou bude čitelný, a i kdybyste museli instalatéra volat od sousedů z jejich telefonu, nebudete se již zdržovat hledáním kontaktu na Internetu.